Töredékek

Ez a blog azértjött létre, hogy egyfajta közös gondolatláda legyen, tele mély gondolkodású emberek gondolataival, tapasztalataival. Nem az a fajta ezotéria folyik itt, amit a legtöbb/és még egyre több/ ilyen helyen látok. Itt nem különleges képességekről van szó. Ez a józan ész és az őrület határán egyensúlyozó, teljes és tudatos gondolkodásra törekvő eszmecserék helye.

Aktív témák

  • Corine (törölt): talán egyszer megint özönleni kezdenek. :D sőt biztos... sok mindent élsz majd még át, és sok mind... (2012.09.13. 18:51) The End
  • euro_állás: Sajnos ez mindig így volt és mindig is így lesz valószínűleg, hacsak be nem következik egy gyökere... (2012.01.08. 18:37) Nyomda
  • Nefer11: @Nefer11: széttttírom magam akkor hát kezdem, de majd későbbb :) (2009.11.09. 17:10) ÜZENŐFAL
  • Totu Töredék: Biz. :) Nem mondtam, hogy eltávolodtam a blogtól, csak a tartalom frissülését adtam a TI kezetekb... (2009.10.23. 09:52) Kryon rovat I.
  • Totu Töredék: biz. tégy nekem egy szívességet: posztolj. :) Látom, hogy van mit megosztanod. Ha azt látom, hog... (2009.10.09. 14:05) Az ember
  • biz: Pontosan ezt érzem én is mint te Totu!Az a legnagyobb bajom,hogy ebben az anyagias világban nem tu... (2009.10.09. 09:30) Amikor már nem a fent és a lent jelenti a küzdelmet...
  • biz: Sajna nem tudom pontosan ki,de azt mondta hogy amikor olyan álapotba kerülsz amikor semilyen érzés... (2009.10.06. 10:02) Körbetekintés

Címkék

Genezis, az Első Töredék

2009.03.06. 09:20 | Totu Töredék | 17 komment

Megértő, mély embereket eddigis, és ezután is vadásznunk kell. Ez persze nem azt jeleni, hogy nincsenek. Itt nm is azért szólalok fel, hogy panaszkodjak, inkább újfent azt jelzném/már azok számára újfent, akik voltak szívesek elolvasni azoldalsó alapgondolatot/, hogy ez egy olyan hely lehet, ahol a legjob tudásom/tudásunk szerint igyekszem/igyekszünk válaszolni, segíteni.

 

Most, hogy még csírájában kezdődött csak el ez a blog, hadd meséljek az indító gondolatról.

 

Volt egy nem nevezett lap, ahol egész jó társaság kerekedett össze. Pont olyan, amit most is feléleszteni szándékozom. Megértő, mély gondolkodású, nyitott emberekből. Bár én féltem sokszor igazán megnyílni előttük, mindannyiszor jól jártam, kedves, tanácsadó szavakkal illetttek engem. Nem egófényezés volt, és nem azért esett jól, mert megsimogatták a buksimat, hanem mert odafigyeltek rám. Ez akkoriban jobban hiányoztt, mint bármi más.

Nem sokat írtam, de akkor szívből, és mélyen jövő gondolatokról, hogy visszaadjam mindazt, amit kaptam a fórumozóktól. Hogy méltó legyek a fórum használatára.

Ahogy telt az idő, elkezdtek eltűnedezni ezek a emberek, akikből jónéhányat mai napig hiányolok, mert a gondolataik értékesek voltak a számomra.

Az eltűnésüknek több okát lehet keresni, ha nagyon akarjuk, de nem ezért írok erről. A lényeg, hogy jött egy második "generáció", aki kapva a "spirituális" és "ezoterikus" szavakon, berobbantak, mint ultrafejlett lények, akik nem adni akarnak a fórumhoz, hanem csak növeszteni az egójukat. Ez merőben ellenkezett azzal,amit én/és még pár kitartó régebbi tag/ elképzeltem a lapról. Talán a készítők sem így gondolták, amikor belekezdtek, és lehet, hogy ez a blog is erre a sorsra jut majd a távoli jövőben/vagy nem/, de mindenesetre nem tettek semmit a színvonal karban tartásáért.

Konkrét moderációt csak arra vártam volna el, amikor tizesével szórták tele offtopik hozzászólásokkal a fórumot, és semmilyen moderálás nem született. Nem várom el, hogy vélemény alapján szórják az embereket mert az a szabad vélemény nyílvánítás korlátozása lenne. Azt vártam volna el, hogy az egymás elfogadása, segítése érdekében működjön a honlap, és ne a látogatottság érdekében.

Itt is erre törekszem, ezért is találtam legjobb megoldásnak a blog formát, mert így 100% non-profit a dolog, és a lényeg megmarad. A tapasztalatok, a gondolatok, a megosztás, és a segítés.

Mai világunkban annyi a sötétség, és az agymosott gondolat - ezt magamon is érzem néha -, hogy kell egy hely, ahol dedikáltan ez ellen próbálunk tenni.

 

A konkrét személy, aki engem onnan elüldözött, és aki miatt úgy gondoltam, hogy elveszett a fórumért tett erőfeszítésem, amolyan 'tábornok-világmegváltó' emberke volt/van, aki majd mindent megold. És persze tökéletes.

 

Bevallom, bár nem érzem, de valahol kicsit haragszom erre az emberre. Úgy teszek legjobban, ha elengedem, és máshol keresem az utamat. A szél elementálisát már megéltem, most a vízét élem meg.

Valakinek tapasztalata a másik két lételemről, azok megéléséről? Kommenteket csak bátran! :)

 

Itt is megjegyzem, hogy aktív komment-részvétellel be lehet kerülni a szerkesztők közé. Építsünk együtt! Nem mondok szabályokat ezzel kapcsolatban, mert sajnos szubjektív a dolog. De bízzatok bennem, mert énis bízom bennetek azáltal, hogy megírom mindezt.

 

Köszi, hogy elolvastad! Már ez nagy segítség!
 

Címkék: kezdet genezis

A bejegyzés trackback címe:

https://shards.blog.hu/api/trackback/id/tr7984738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mayra 2009.03.09. 17:33:51

Szia Totu!
Ez egy kitűnő ötlet.Csatlakoztam.
Szeretettel:Mayra

fortis 2009.03.09. 18:02:13

Nos akkor itt vagyok én is . Építsünk szövetséget ! Arra kérnélek titeket ,gondoljuk át egymás mondanivalóját , és ne offoljuk egymást ,ne ítélkezzünk, ha valamit nem értünk vagy valami nem tiszta számunkra , kérjünk több magyarázatot , és ha ezek után sem értünk egyet , akkor nyugtázzuk , hogy ellentétesek az elképzeléseink , de ez ne adjon okot senkinek sem a másik fél valahová való besorolásához . Legyen ez a megértés és tisztelet szövetsége !

Totu Töredék 2009.03.09. 20:42:57

Remek, midkettőtöknek örülök! :)
Szeretném kicsit lassan indítani, de aztán belelendülünk.

Ez csak azért kell, hogy figyelmesen óvjuk meg a mostani alapötletet. Ezt tartom most nagyon fontosnak.

fortis 2009.03.10. 10:09:00

Igen , végül is ez lenne a lényege . Bizonyára a meghívottak mind ugyan ezeket az alapelveket vallják .

haj_nal_ka (törölt) 2009.03.10. 14:40:34

Szia kedves Totu.
Csak nagyon röviden annyit mondanék, nagyszerű dolog volt, csodálatos alapgondolat, amivel nyitottál, én nagyon sok szép gondolatot,érzést és tapasztalatok kívánok neked, és mindenkinek. Számomra nagyon jó, hogy egyszerű és igazán emberi dolgok várhatók.
Köszönöm hogy lehetőséget adtál.
Szeretettel, hajnal

biz 2009.03.10. 18:32:58

Szia Totu!Nem tudom hirtelen megfogalmazni azt az érzést ami a mondataitok TISZTASÁGÁBÓl eredve jutott el hozzám!Nagyon,nagyon remélem és bízom hogy sikerül ilyen tisztának maradni!Én annyit tennék hozzá (a bloggal kapcsolatban):mivel nem lehet kiszűrni,ki regisztrál és ki nem,így legyen lehetőség a többség ítélete alapján, a nemkívánatos embereket egyszerűen kizárni!Még engem is,vagy bárki mást!Én így látom megőrizhetőnek a tisztaságot!Üdv nektek,(VOLT igaz74);biz

biz 2009.03.10. 18:52:03

Van még egy észrevételem! ( Persze tudom hogy csak most kezdődött,de nem bírom magamban tartani!) Itt ülök és írok,próbálok ott-itt-benne lenni,közben a gyerekek bejöttek mesét nézni,és amikor megérint egy érzés,akkor a valódi fülemmel egy sárkány hangját hallgatom,aki állandóan értetlenkedik!Szóval:zenei tartalom,amire fel lehetne töleteni,és azokat fülhallgatón hallgathatnám!Persze meg lehetne függetlenül is oldani,de az már macerásabb!Így olyan lenne:hirtelenpuff leültem,beléptem a barátaimmal csevegni!Otthonosabb!Szerintem....??

Mayra 2009.03.11. 08:49:51

Sziasztok!
Úgy látom szépen lassan gyülekezünk, ennek kimondhatatlanul örülök.
:)

Totu Töredék 2009.03.11. 08:59:09

@biz
igen, létezik moderáció. ezért is tartom ezt a formát megfelelőnek. Tudok jogokat adni a usereknek, pl hogy szerkeszthessék a blogot, de ugyanakkor ki is tilthtom őket rövidebb-hosszabb időre, vagy örökre. kegyetlenül hangzik, de a blog céljainak a megvalósításához szükséges.

ami a zene feltöltést illeti, megnézem, mit tehetek, mert nem egy rossz ötlet, de nem akarom a blog tárhelyét ezzel felélni. szóval óvatosnak kell lennünk. ugyanez igaz a képekre is. ha jól rémlik, szerkesztőként már lehet képeket feltölteni. majd kitalálunk erre is valamit, de még nem égető.

fortis 2009.03.11. 14:54:39

@Totu Töredék: Én nem értek ehhez , ezért is kérdezném , hogy esetleg ha reklámokat engednénk be , vagy valami módja nem lenne , hogy a blog tárhelye bővíthetőbb lehessen ?

Tusi02 2009.03.11. 23:25:10

Szia Totu!
Gratulálok a bloghoz, és köszönöm a meghívást! Szóval ez amolyan kollektív blogként fog működni? Valamikor régebben nagyon vágytam rá, hogy az általam kedvelt emberek -a másik helyről- külön is írjanak valahol, ahol kicsit kevésbé hígított formában is olvashatok tőlük, szóval hajrá! Jövök majd olvasni!:-)

Totu Töredék 2009.03.11. 23:37:32

@Avia:

Szeretném, ha a szerkesztésben is részt vennél. Nem kötelező, de a lehetőség megvan.
Mit szólsz hozzá?
Ha itt rábólintasz, akkor be is veszlek a szerkesztők közé.
Veled együtt már 5en lennénk.

@fortis:

utána nézek a dolognak. türelem.

fortis 2009.03.12. 06:53:15

@Totu Töredék: Ügyesen alakul az oldal , örülök . Nos én értesítettem pár tagot , aki úgy gondolja van olyan ismerőse akinek itt lenne a helye , szerintem nyugodtan szóljon , egységben az erő és a tudás !

biz 2009.03.12. 14:40:59

@Totu Töredék: Megmondom őszintén,hogy ugyanúgy értek hozzá mint fortis!Ha bővíteni lehet az pénzbe kerül?Mennyibe kerülne évente?Szerinted mibe kerülne az "állandó" tagoknak fejenként?
Ne érts félre,nem az oldalt akarom "elorozni" tőled,csak segíteni szeretnék,és szerintem szeretnénk!Szerintem 1-1 ezrest mindenki betudna dobbni,még én is,pedig igazán padlón vagyok!

Totu Töredék 2009.03.12. 14:48:02

Türelem, rózsát terem. :)
Jelenleg nem látszom ki a teendőimből, erre a kommentre is úgy lopom más teendőktől az időt.

De ígérem, hogy vasárnapig kaptok erre választ. mindenki e-mailben, hogy ne kelljen offolni.

Egyébként havi 5-8000 zsetonért szuper szervert is lehet bérelni. Csak azzal a köv problémák lennének:
vadászni kellene a nézettséget
nulláról indulnánk minden tekintetben
nagyon sok munka lenne benne, és aránytalanul kevés eredménnyel.

biz 2009.03.12. 15:10:09

@Totu Töredék: Nem sürgetni akartalak,csak ráértem és írtam!Én nem pont olyanra gondoltam!Nem szeretném a "nézettséget vadászni"!Tárhelyre gondoltam ami évente nem olyan sok!Nehogy előről kezd!Ha így marad az sem rossz,szerintem jó!A társaság a fontos!Üdv!

wich (törölt) 2009.03.13. 11:18:33

Kedves Totu!
Nagyszerű ötlet volt létrehozni ezt az oldalt. Nagyon tetszik.
Régóta keresek egy olyan helyet, mint ez.
Köszönöm.
Üdv.: wich
süti beállítások módosítása