Töredékek

Ez a blog azértjött létre, hogy egyfajta közös gondolatláda legyen, tele mély gondolkodású emberek gondolataival, tapasztalataival. Nem az a fajta ezotéria folyik itt, amit a legtöbb/és még egyre több/ ilyen helyen látok. Itt nem különleges képességekről van szó. Ez a józan ész és az őrület határán egyensúlyozó, teljes és tudatos gondolkodásra törekvő eszmecserék helye.

Aktív témák

  • Corine (törölt): talán egyszer megint özönleni kezdenek. :D sőt biztos... sok mindent élsz majd még át, és sok mind... (2012.09.13. 18:51) The End
  • euro_állás: Sajnos ez mindig így volt és mindig is így lesz valószínűleg, hacsak be nem következik egy gyökere... (2012.01.08. 18:37) Nyomda
  • Nefer11: @Nefer11: széttttírom magam akkor hát kezdem, de majd későbbb :) (2009.11.09. 17:10) ÜZENŐFAL
  • Totu Töredék: Biz. :) Nem mondtam, hogy eltávolodtam a blogtól, csak a tartalom frissülését adtam a TI kezetekb... (2009.10.23. 09:52) Kryon rovat I.
  • Totu Töredék: biz. tégy nekem egy szívességet: posztolj. :) Látom, hogy van mit megosztanod. Ha azt látom, hog... (2009.10.09. 14:05) Az ember
  • biz: Pontosan ezt érzem én is mint te Totu!Az a legnagyobb bajom,hogy ebben az anyagias világban nem tu... (2009.10.09. 09:30) Amikor már nem a fent és a lent jelenti a küzdelmet...
  • biz: Sajna nem tudom pontosan ki,de azt mondta hogy amikor olyan álapotba kerülsz amikor semilyen érzés... (2009.10.06. 10:02) Körbetekintés

Címkék

Körbetekintés

2009.07.29. 14:59 | Totu Töredék | 2 komment

Nem írtam pár hete, de nem is lett volna miről írni.

 

Egészen kellemes napjaim vannak, de hiányérzet kerülget.

 

Elmondom, miért. Az én életem tele (szokott lenni)/(van) küzdelmekkel. Most egyszerre eltűntek ezek a küzdelmek. Nem vagyok benne biztos, hogy jól látom vagy érzem, de nem látok magam előtt olyan ellenséget/akadályt, ami valós lenne.

Az ember azt hinné vagy remélné, hogy az ilyesfajta revelációk, mint ez az állapot, örömmel töltenek el, boldog lesz tőlük az ember. Ezért nem vagyok benne biztos, hogy ez most az, amire gondolok, hogy annak kéne lennie, mert én nem érzem. Vagy talán csak nem tudom kiélvezni... ?

 

Semmiben sem vagyok biztos, de nem érzem magam rosszul vagy jól. Sehogysem érzem magam. A helyemen vagyok? Vagy végleg becsavarodtam, és azért nem látom át a helyzetemet?

 

A mágus azt mondaná, ez jó. Csak én nem értem, miért jó. Bíztam benne, és eljutottam ide... de hol van az itt?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shards.blog.hu/api/trackback/id/tr821275706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fortis 2009.07.31. 06:57:48

Kihívások mindig vannak , csak rájuk kell találni . Kell a cél ! Ahogy elolvastam az írásod , az jutott eszembe , nha vannak olyan időszakaim , amikor nincs kedvem . Amit meg kéne oldani nem tűnik olyan fontosnak , hogy a kisujjamat is megmozdítsam érte , nagy dolgokat meg nem látok , mert nem vagyok ráhangolódva , hogy bár mibe is belevágjak . Pedig célok vannak , talán a kedv hiányzik . Ez meg jó is , mert néha kell a lazítás , meg rossz is , mert így semminek sincs értelme . Elfolyó idő ami körbe vesz , megértelek . Van ilyen . De majd meglátjuk a folytatást .

biz 2009.10.06. 10:02:44

Sajna nem tudom pontosan ki,de azt mondta hogy amikor olyan álapotba kerülsz amikor semilyen érzésed nincs,nincsennek céljaid,nincsennek ellenségeid,nem tudod hol vagy,hol a fönt és lent,na akkor elérted a tökéletes boldogságot,amit csak később tudsz felismerni és értékelni!Nem nem feltétlenül értek vele egyet,de lehet benne valami!Azért nem mert ez az álapot azért nem olyan mint a nírvana (legalábbis szerintem)!
süti beállítások módosítása