Töredékek

Ez a blog azértjött létre, hogy egyfajta közös gondolatláda legyen, tele mély gondolkodású emberek gondolataival, tapasztalataival. Nem az a fajta ezotéria folyik itt, amit a legtöbb/és még egyre több/ ilyen helyen látok. Itt nem különleges képességekről van szó. Ez a józan ész és az őrület határán egyensúlyozó, teljes és tudatos gondolkodásra törekvő eszmecserék helye.

Aktív témák

  • Corine (törölt): talán egyszer megint özönleni kezdenek. :D sőt biztos... sok mindent élsz majd még át, és sok mind... (2012.09.13. 18:51) The End
  • euro_állás: Sajnos ez mindig így volt és mindig is így lesz valószínűleg, hacsak be nem következik egy gyökere... (2012.01.08. 18:37) Nyomda
  • Nefer11: @Nefer11: széttttírom magam akkor hát kezdem, de majd későbbb :) (2009.11.09. 17:10) ÜZENŐFAL
  • Totu Töredék: Biz. :) Nem mondtam, hogy eltávolodtam a blogtól, csak a tartalom frissülését adtam a TI kezetekb... (2009.10.23. 09:52) Kryon rovat I.
  • Totu Töredék: biz. tégy nekem egy szívességet: posztolj. :) Látom, hogy van mit megosztanod. Ha azt látom, hog... (2009.10.09. 14:05) Az ember
  • biz: Pontosan ezt érzem én is mint te Totu!Az a legnagyobb bajom,hogy ebben az anyagias világban nem tu... (2009.10.09. 09:30) Amikor már nem a fent és a lent jelenti a küzdelmet...
  • biz: Sajna nem tudom pontosan ki,de azt mondta hogy amikor olyan álapotba kerülsz amikor semilyen érzés... (2009.10.06. 10:02) Körbetekintés

Címkék

The End

2009.10.02. 11:51 | Totu Töredék | 9 komment

Elfogytak az ide szánt gondolataim.

 

Próbálom nem savanyúan felfogni, hogy nem ez lett az évötlete. Ugyanakkor tudom, hogy nem kell bölcsnek lenni ahhoz, hogy többletet adjunk másoknak. Néha egy egyszerű dolog is elmondhatja a lényeget. Talán ezért is nincs nagy tömörülés a spirituális gondolkodók között. Az élet adja a kapcsot, nem a gondolkodásmód, ezért is nem kötött össze többeket a blog...

 

A rám hulló dolgokat még mindig szétszabdalni akarom, ahelyett, hogy összegyűjteném, és kiraknám a felesleget. Hiába találtam ki magamnak ezt a mondást: "A logika egy kétélű fegyver... de beolvasztva sokkal szebb tálat lehet belőle készíteni..."

 

Szél és víz... ezeket már értem. A tűz építő és pusztító erejét most kezdem csak megérteni. Eddig csak pusztítónak gondoltam... kard vagy tál ?...

 

Köszönöm azoknak, akik olvasták.

A bejegyzés trackback címe:

https://shards.blog.hu/api/trackback/id/tr161422552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biz 2009.10.07. 09:31:27

Nem értem ....
Ne légy türelmetlen!
Ha a mag el van vetve,és az a mag jó,akkor bárhol van is ki fog kelni,és meghozza gyümölcsét!
Csak idő kérdése:LÉGY TÜRELMES!
Üdv!

Avia 2009.10.14. 20:41:03

Szia Totu!
Én közben elköltöztem 100 km-re Pesttől, még a kőművesek dolgoznak... minden motyónk dobozokban, de reméltem, hogy ahogy lesz Internetem, majd olvashatom a blogodat. Tényleg búcsúzol? Ez igazán nem jó hír..de hátha azért még meggondolod magad ;-) Jó volna! Szia Avia

Totu Töredék 2009.10.15. 13:33:25

Hello!

Nem a búcsúzáson van a hangsúly, hanem azon, hogy tényleg elfogytak a gondolataim ide.
Én vagyok és leszek. Nem attól némul el az élet, hogy nagyjelenetet rendez valaki, aztán lelép, lásd T.K. kolléga a LV fórumán... ami aztán nem volt valódi.

Én nem hantázok, csak magamat adom. Mivel nem volt visszajelzés, én sem éreztem, hogy ennek bármi haszna lenne. Én nem vagyok exhibicionista, nem ez a célom. A megosztás volt a cél, nem a "megmondomatutitmertazúgyvanahogyénmondom".

Mivel ez nem vált be, ezért döntöttem a fentiek szerint.

Jelenleg meg van hívv blogolásra kb 5 ember. Ezekből fortis küldött be pár dolgot. és kb ennyi. A többit én posztoltam be. Nem utogatni akarok, csak jelzem, hogy szerintem nincs akkora létjogosultsága a dolognak, mint amekkorát kerítünk neki.

Legalábbis az eddigiek szerint.

Totu Töredék 2009.10.21. 20:56:03

Van 5+1 ember, akinek van joga mindenhez a lapon.
Én már nem vagyok köztük, és nem is szándékozom visszaökörködni magam.

Ha igaza van biznek, és tényleg van létjogosultsága a gondolatnak, akkor hagyom menni a maga útján.

Rátok bízom, hogy mihez kezdtek a lappal.
Fortis
Biz
Mayra
Tusi02
...

mindannyiotoknak admin joga van a bloghoz.
sok sikert!

biz 2009.10.22. 21:45:42

TOTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ökörködjed vissza magad egész nyugodtan, mire megoldod az is egy jó lecke lesz az életből!
Miszerint az élet örök és az időt csak az emberi felfogás találta ki,mert nem értette meg az UNIVERZUMOT!
Nincs olyan az egyetemességben ( vallásosak: létben,öröklétben ) hogy idő! Türelem!A türelem lehet éveket takar,lehet hogy évtizedeket! Én nagyon örültem annak hogy létrehoztad ezt az oldalt,mert ez "időtlen", és ha hozzászólunk valamihez,akár hónapok múlva is,akkor is megálja a helyét!Miért?
Mert jó helyen van,jó helyre éerkezik!
Nem mi fogjuk mindannak a gyümölcsét élvezni amit elültetünk,hanem a gyerekeink (optimista vagyok),unokáink,ük.......stb....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pontosan ma volt egy egészen "relatív" ötletcsökevényem amit veletek kellene teljessé tenni!
Ezalatt értelek mindannyiótokatt akik itt vagytok!

biz 2009.10.22. 21:54:10

Egy kicsit "exrtém",de szerintem járható, feltéve ,ha érezte Totu,és Mayra hogy mentálisan megkerestem őket ma este kb.21óra körül!
Haa képességeim IGAZak ( hirtelen zavartság érzése,szőr bizergés tarkótájékon,vagy Mayra nálad pedig konkrét "csengésnek" kellett jelentkezni!) , akkor visszajeleztek !Ha nem akkor valóban......
Várom válaszotok,TÜRELEMMEL!
Ma 2009. 10. 22-őt írunk!

biz 2009.10.22. 22:31:21

Az előbb törölerm azt amit neked írtam FORTIS !
(Véletnenül!)
Ha igazam van: Várom válaszod:
TOTU,BIZ,+1---FORTIS---MAYRA,AVIA,+1
ÜDV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az idő mindig relatív, de most nem,mert apillanatról szól!!!

Totu Töredék 2009.10.23. 09:53:53

biz. írjál róla bejegyzést - van hozzá jogod.

a kommentek közé meg megírom, hogy mit tapasztaltam.

Corine (törölt) 2012.09.13. 18:51:43

talán egyszer megint özönleni kezdenek. :D sőt biztos... sok mindent élsz majd még át, és sok mindent tapasztalsz meg, és akiben megvan a blogolásra való hajlam és a fogalmazási készség - mint benned - az biztos fog még írni a netes népeknek :D
süti beállítások módosítása